Benim bebişin 2 aylık oda böyleydi sütünün yetip yetmediğini kontrolde kilo alışından zaten anlarsın bir de emerken yutkunma sesini duyman lazım yutkunuyorsa sütün var sıkıntı yok ne güzel emsin annesi🌸ben WC ye bile gidemiyordum sürekli göğsümdeydi.sadece aç oldukları İçin değil kendilerini güvende hissetmek için dış dünyaya daha adapte olmadığı İçin anne göğsünde kokusunu hissetmek ister unutmayın sadece aç oldukları İçin emmezler ❤️Hiç bilmedikleri bir yerdeler.en güvende hissettikleri yer sizin koynunuz❤️Ki sizin daha 20günlük olsun okadar ben sırf rahatsız olmasın diye ozamanlar saatlerce kucağımda uyumasını izliyordum çünkü koyduğum an uyanıyordu