Uzaymekiii Baby01 annemler bozburundan döndü haftasonu, gündüz bunaltmayan bi sıcak akşam üstü hafif serin gece soğuk, deniz de çok güzel soğuk değil üşütmüyor dediler 😌 mevsimin biraz altında gidiyor sıcaklıklar haftaya belki biraz daha serin olabilir🤷🏻♀️ Bi 15 günlük hava durumuna bakın derim☺️
Baby01 uyumayankoala Evet de o yol gözümde büyüyor Marmaris daha yakın bize inşallah su soğumsmıştır :/
Cheddar Baby01 yani soğuk olacağını düşünmüyorum bi arkadaşım Datça da şuan güllük gülistanlık story atıyo demek ki sıcak :))
Defne2020 Şu an 2 yaşında kızımla marmaristeyiz. Hava sabah ve akşam serin ancak tşhirt ile gezebiliyoruz, sabah 10 dan sonra denize girebiliyoruz. Öğlen güneşi bunaltmıyor, deniz suyu sıcacık. Kesinlikle tavsiye ederim.