prensveprensesinannesi 16 eylul hem dogum gunum hemde evlilk yil donumum sizce iki cocukla disardami evde mi yapsak 4 sndr evliyim ilk kez olucak bu yil donumu ve dogm gunu falan esim cocuklr ufak diyw istemiyo sizce 2 yas kizim 5 ay oglum disarda olmaz mi fikir lutfenn
Emir123ali prensveprensesinannesi nice seneleriniz olsun sağlıkla inşallah ama 2 çocukla çok zor olur ev ortamında daha rahat olursunuz
Kahvegerek prensveprensesinannesi sağlıklı huzurlu yıllar diliyorum size evlilik yıl dönümünüz de kutlu olsun. Ben bu özel günleri pek önemsemem siz heyecanlısınız anladığım kadarıyla ama geceniz güzel de olabilir ağlayarakta dönebilirsiniz. Çocuklarınıza güveniyorsanız tabi ki hep beraber olsun. Şüpheniz varsa ben çıkmayın derdim :) ya da bırakabilecek birisi varsa iyi olur.
gocebebirbayan prensveprensesinannesi benim de 15 Eylül doğum günüm. Bizde ilk defa çıkalım seyir tepeye filan gidelim dedik, eşimin görevi uzadı gelemeyecek. Her yıl olduğu gibi bu yıl da tek farkla bu sefer kızımla evdeyiz 😊
Ogulcan prensveprensesinannesi bizim 2 eylüldü hava güzel diye restaurantım bahçe kısmında yedik canım zaten hep evdeyiz en azından özel günümüzde dışarıda olmak istedik
2papatya prensveprensesinannesi biZim de 4 eylüldü evlilik yıldönümümüz ikiz bebeklerimi anneme bırakıp yemeğe gitmiştik sonra da bi kafeye. Ama annem olmasaydı çocukların uyku saatine kadar hep beraber çıkardık 😊
Aminem prensveprensesinannesi bnm kıızm 1 buçuktu yıl dönümünde dişarda gezdk hatta kızımızı oynattık eglendrdk yoruldu eve geldk uyuttuk bizde baş başa kutladık ama sizin 2 tane bilemedm
UraSsmom prensveprensesinannesi 2 yaş için bişey diyemem daha o yaşa gelmedik nasıl olur bilmem ama 5 aylık bebekle çok da güzel olur biz sık sık yemeğe çıkardık oğlum bebekken hiç de sorun olmazdı şimdi durmuyo yerinde 😊