Lavender11 Selamün aleyküm. 3 günlük anneyim, sütüm yok. Kan uyuşmazlığından bebeğimde sarılık olma durumu var. Ne yapabilirim. Ne yapsam süt gelir, boş memeyi emzirmeye çalışmaktan bende bebeğimde çok yoruldu. 😔
Lulemom Lavender11 benim 10. Gün gelmişti sütüm. İlk 10 gün hem emzirdim hem mama verdim mecbur. Kan şekeri düşmüştü. Sarılık olmasın diye verdim. 10. Gün de birden dolu dolu geldi sütüm, o günden beri de mama vermedim. Ama dereotu efsane süt yapıyo. Ama öyle 1-2 dal değil. Ben sabahları kahvaltıda tabağın yarısını dereotuyla dolduruyorum. Yarım demet olmasa da hemen hemen yakındır.
asyakusunannesii Lavender11 emzirmeye devam edin lütfen genelde 3.5 güne süt gelmeye başlıyor ılık su ile duş alın göğüslerinize masaj yapın sütün gelmesi için en önemlisi emziirin
Lavender11 2halime peki o üç günde hiç süt emaresi var mıydı sizde ? Bende 3 gündür bir damla bile akmadı. Umudum tükendi..
2halime Lavender11 hayir gogus pompasi kullaniyordum surekli uyarma olsun gelsin diye bebekte tutamadigu icin. Ona ragmen hic gelmemisti siz dus alin almadiysaniz 1 2 saate gelecektir stres yapmayin gelmeme gibi bi durumu yok,
Gul-bsr Benmimde 1 hafta sonra gelmişti hiç süt yoksa mama vermeniz lazım ama tabi her mamadan önce mutlaka emzirmeyi deneyin önce duş masajda çok etkili sağabilirsiniz birde inşallah bi an önce gelir sütünüz
pikachuu Lulemom yanlış bişey söylemek istemem ama fazla dere otu sütün tadını bozuyor ve bebekler istemiyor emmiyor diye gördüm ben instgramda bir doktor söylüyordu
Gizem_Teo Sezeryanla doğum yaptığım için 1hafta sonra geldi oda azıcık. Bebeğinizi aç bırakmayın ayrıca sarılık ihtimali var diyorsunuz sütüm gelecek diye aç kalıraa sarılığı atlatamaz hastaneye yatar. Bizimde böyle ihtimal vardı mama su vererek öyle geçti.
Bebegimm1 Lavender11 sutunuz 3 gundur yoksa mama yapıp vermeniz gerekli sarilik yukselir acliktan kan şekeri düşer hastanede yatmasi gerekebilir.e bebek de caylar malt icecekleri var bi deneyin sütüm yok diye kendinize sitres yapmayın akışına bırakın mamadan once emzirin sağım yapın ılik suyla gogsunuze masaj yapın duşa girin yavaş yavaş gelir gunde en az 3 litre su tuketin
YgmrDru Aynı durumu yaşadım ne gözyaşları döktüm gemde ne psikolojik olarak cok yıprandım ama size şunu söyleyim tabi ki yemek içmekte önemli fakat en önemli noktası moral ve sinir stres olmicaksınız ben kendimi paraladım resmen sütüm yoktu bebeğim mamada almadı kahroldum açlıktan ölçek dedim sonra bir aksam verdiğimiz mamayı lıkır lıkır içti huzurla uyudu ilk defa okadar mutlu oldum okadar sevindim ki mutluluktan ağladım bebeğimin karnı doydu diye.abartmıyorum bir saat sonra göğüslerimden akmaya başladı şok oldum.hatta okadar fazlalaştı ki sütüm göğüslerim patlıcak sandım onun haricinde bolll su sıcak duş humana anne çayı hurma incir ama en önemlisi moral stressiz bir kafa inş bolll bolll gelir sütünüz 🙏🏼💐
YgmrDru Ha bu arada durmadan emzirin bebeğinizi olsun boş emsin öyle öyle gelicek zaten sakın umudunuzu kaybetmeyin durmadan emzirin benim boş memeyi vermekten göğüslerim mahvolmuştu ama emzirmek gerekiyoki beyne o mesaj gitsin emdikçe gelicek
Mervece0308 Lavender11 aynı durum benimde başıma geldi mama verin hastane pek taraftar olmuyor ama siz verin çoktan başlamış olabilir sarılık geç kalmadan hemen başlayın 10-15 cc verseniz yeterli iki saatte bir.
Mervece0308 Lavender11 kuru incir 4-5 adet kuru dut iki avuç kuru üzüm bir avuç 1 litre suya kaynatın için inşallah hemencecik gelir benimde çok zor gelmişti emzirmekten çekinmeyin Allah korusun mastit olursunuz pompanız yoksa pompa alabilirsiniz faydası baya oluyor ilk süt çok önemli sarı şekilde gelir sağdığınız da muhakkak son damlasına kadar bebeğinize verin
Uygurelif Lavender11 sağ bence sütun su an çok katı ilk süt olduğu için eN lazım olan en önemli süt bebeğe yedir hepsini sen memeyi uyar pompa alip zaten midesi küçük benim de 1 hafta ya gelmişti korkma ve üzülme Ben sütüm gelenekadar 2 satte bir 15 dk sağdım ve mama yedirdim. Lavender11
pikachuu Balın içine çörek otu karıştırılıp yenirse sütü kesilen annenin bile gelirmiş denemedim ama bir deneyin derim birde kuru inciri parçalara bölüp 10 15 dakka kaynatılıp içilirse de süt yaparmış lütfen deneyin