Goktugunannesi07 İlk etapta burnu tıkandı sandım tekrar temizledim burnunu ama yok boğazdan geliyor hırıltı.Bebeğim 5 aylık henüz. Başına gelen var mı neden olur böyle bişey?
Kirpigiller Goktugunannesi07 benim de bebeğim 2 aylık burnunu düzenli çektim deniz suyu ile ama hırıltı göğüs kafesinde olduğunu fark ettim ilaç kullanmadım. Zeytinyağını ısıttım göğsüne masaj yaptım hemen üstüne ütü ile ısttığım havluyu koydum yatırdım gece 2 gece tekrarladım geçti çok şükür .
Mervi-10 Goktugunannesi07 bizimde öksürük falan şuan serum fizyolojik damlatıyorum salgın varmış galiba
Mrs123 Goktugunannesi07 laringomalazi muhtemelen. Korkulacak bir durum değil benm oğlumdada var 9ay-1 yaş arası geçiyormus. Bazı bebeklerde gırtlak tam kemikleşmediği için o şekilde ses çıkarıyormus. Tabi sizin bebeğinizin hırıltı yanında ateş öksürük vb sıkıntılar yoksa
Goktugunannesi07 Kirpigiller Geçmiş olsun bizimde öyle galiba derinden geliyor ses çünkü. Mantıklı geldi yönteminiz bir deneyeyim en iyisi teşekkürler.
zeeyzeey Beni kızımda öyleydi 3 aylıkken bronşit olmuş ilaç kullandık geçti ama hırıltı olabiliyomuş boğazda 6 aya kadar öyle dedi doktorumuz sizde bi götürün kontrol etsin doktorunuz
Goktugunannesi07 Mrs123 Hayır sadece hırıltısı var bugun sabahtan beri yarında geçmezse doktora götürürüm büyük ihtimalle Sağolun. Biraz tedirgin oldum açıkcası.
zeeyzeey Yoktu anlamadım normaldede huysuzdur kızım en son çok fazla huysuzlaşıp ağlama krizine girince götürdüm