Kizlar goo marka bez kullanmaya basladim. 3 numara kullaniyorum 7-12 kilo cok rahat oluyor guzel sıkmıyor iz falan falan yapmiyor pisik yapmıyor. Ama belinden cok kayiyor ne kadar sikarsam sikayim. Kizim su an 7 kilo. 2 numara olani 4-8 kilo icin onu alsam sizce sikar mi pisik falan yapar mi sikinca yapisiyo poposuna pisik oluyo cunku çocuk . Yada rahat edebilir mi acaba ?