-AlyaSu- kıyamam, salgın gibi bir çok anne yazmış, nolucak bilmiyorum uykuya hasretim, yediğimden tad alamıyorum ne pis bir şeymiş bu boğaz enfeksiyonu, sürekli ateşi var mı takip ediyorum, cam açık oda havasız kalmasın diye bu seferde battaniyesini açmış mı kontrol ediyorum. Eskiler der ya ana olcağına köpek ol diye anca anlıyorum ne demek istediklerini, keşke hastalığı kendimize alabilsek😭😭😭