Domino durabilir hiç bir şey olmaz hatta çok yaptıysanız buzdolabı poşetine koyup buzluğa bile atabilirsiniz, çözülmesi için buzdolabı kısmına koyarsınız dışarıya değil, çözüldükten sonra kabarmaya bile kaldığı yerden devam eder 😄 ben fazla gelen pizza hamurlarımı koyarım hep