Atlas2113 Merhaba anneler Bebeğim 3 aylık 2. Bebeğim olduğu için ücretsiz iznimin 4 ayını yarım çalışarak ödenek alacağım. Aranızda bu ödeneği alan var mı. İş veren normalde aldığınız ücretin yarısıni mi verdi yoksa ücreti düşürdü mu ?
Aysel03 Atlas2113 ben kullandım işveren çalıştığım günleri verdi sadece yani yarısını diğer yarısını İŞKUR vericek ama henüz almadım iki ay geç yatırıyor
ElisaArya @Atlas2113 ilk çocukta bende böyle bir uygulama yaptım yarısını İŞKUR yatırıyor yarısını işveren tüm maaş alıyorsunuz yani 2 ay böyle bir hakkınız var ama ben bir ay evde durdum bir ay çalıştım
Atlas2113 ElisaArya işkur asgari ücretin yarısıni verio işyerinde asgariden yüksek alıyorum normalde iş yeri normal aldığımin yarisinı mi vericek yoksa aldığım asgarinin yarısını
Mommy123 Atlas2113 merhabalar ben şu an ıskur desteğiyle yarım çalışma ödeneği alıyorum. 15 gün kendi isyeriniz sizin maaşınıza gore ödüyor kalan 15 günü ise asgari ücret üzerinden ıskur yatiricak.
Sarikuzumalp Atlas2113 evet uzun zaman oldu tam hatırlamıyorum ama tam asgari ücrete geliyordu bence çünkü hem işyeri hem işkur tam maaş
Atlas2113 Aysel03 işveren asgari ücretin yarısıni mi verio yoksa aldığımız ücretin yarısıni mi bana ek protokol imzalattılar saatlik ücretim yarisi görünüyordu sonradan aklıma geldi bu yanlış bişey mi uaptim anlamadm
Atlas2113 Mommy123 benim işverenin bana ek protokol imzalattı size de imzalattılar mi yani ben asgariden yüksek alıyorum normalde fakat protokolde saatlik ücretim yarisi yaziuordu kafam karıştı
Mommy123 Atlas2113 bana ekstra protokol imzalatmadılar. Şirketten 30 günun sonunda yarı maas alacağımız için mi sizde saatlik ücreti öyle yazıyordu acaba. Bir ay sonunda şirketten ne kadar ücret alacağınızı sorun isterseniz hata varsa duzelttirirsiniz.
Atlas2113 Mommy123 normalde saatlik ücret üzerinden ödeme yapılıyor 16. 80 olan ücretim ptokolde 8.40 yaziyordu
ElisaArya @Atlas2113 İŞKUR asgari ücretin yarısını veriyor işyeri aldığın ücretin yarısını veriyor bende öyle yapılmıştı