Aranizda Alerjik bebegi olanlar hangi durumdan suphelenerek test yaptirdiniz acaba. Bizde alin ortasinda egzema cikti. Kulaklarda kuruluk vardi sonra deri döküldü. Suan ikiside geçti egzemaya sadece mudahalede bulundum. Daha sonra cene altinda isilik gibi noktolar vardı. Gazi var ama çıkartıyor şancı cekmiyor. Hiriltimiz var. Huzurluk vs yok. Suan 13 gun sonra 2 aylik olacağız doktor randevmuz aşılarmz var. Rota aşısı da yaptırmak istiyordum ama alerjik bebekler de tehlikeli olabiliyormus. Doktora gideceğim ama cok evham yaptım. Alerjik bebek anneleri yardimci olursaniz sevinirim.