Bebeğim 9 aylık geceleri 10 kere uyanıyor meme emmek için. Emziriyorum uyuyor yerine yatırınca tekrar başliyor ağlamaya. Artık geceleri dinlenemiyorum ,sinirli, yorgun oluyorum.. Acaba gece acıkıyor mu çok doymuyormu meme emince anlamıyorum..Bu ay bi mama deniyim diyorum önerilerinizi alayım sizlerin.