UMAYDEMIR bebeğiniz hayırlı olsun. Sağlıkla büyütün inşallah. Benim oğlumda ilk 17 gün beni hiç emmedi. Mememi ağzına bile almıyordu alsa da emmiyordu. Bende emzirme danışmanı ararken bi tanıdık aracılığı ile birini buldum. Bana boşuna para verme sağlık ocağına git sağlık ocağındaki hemşirelerde en az bizim kadar bilgili eğer orda başarılı olamazsan bana gel dedi. Bende sonraki gün sağlık ocağına gittim hemen. Ve başardık ☺️ Hemde 15 dk içinde 🙈 bende yakındaki bir sağlık ocağına gidin önce, şansınızı deneyin derim. Umarım tez vakitte emzirebilirsiniz. Ve emzirmeseniz bile sütünüzü mutlaka iki saatte bir sağın ki iyice azalmasın