Merhaba herkese … 11 aylık oğlum var 7 aylıkken regl olmaya başlamıştım aylık düzenli oluyordum. Ama tam 23 gündür süren kanamam var çok yoğun değil.. Doktora gidemedim çünkü küçük bir ilçede yaşıyoruz doktor iki hafta daha izinliymiş ve merkeze uzak. Başına böyle bir şey gelen var mı ? Bir komşum rahim ağzı kanseri belirtisi bile olabilir geciktirme sakın dedi 🙄😨 çok korkuyorum…