Ygzmomm Kızlar ertesi gün hapı kullandım ve adetim 8 gündür gecikiyor. Normal mi yoksa test mest yapsam mı ? 🤭
Hll20 Ygzmomm bende ayni durumdaym canm 15 güne kadar normal yaziyor netten baktm. Yinede icin rahat degilse test yaptr
Biricik01 Ygzmomm kaç kere ertesi gün hapı aldım bende gecikme olmadı hiç.Bunyeden bünyeye de değişebilir tabi.8 günde biraz fazla bir test yapın bence