Kızlar alkışı 2 3 gün yaptı hadi oğlum alkış yap dedim yapiyodu, şimdi anlıyor ama yapmıyor, arabalarını sürmeyi öğrendi, işaret parmağıni kaldırıyor arada, baba mama dede heceleme var,söylediklerimi anlıyor yamaç su diyorum suyu mamayı biliyor, babasını ve beni tanıyor odadan çıktığımızda ağlayıp peşimizden geliyor ama bı turlu ismine bakmıyor, göz teması var, beraber oyun oynarken, ce ee oyunu yaparken gözüme bakarak gülüyor, kızdığımi anlayabiliyor, oğlum lütfen diyorum mesela kızdığımi anlayıp kaçıyor benden ama ismine çok nadir dönüp bakıyor, ki her kelimem de ismini de söylerim babası da aynı şekilde.Otizm bu aralar çok okuyorum aşırı pimpiriklendim sizce neden olabilir? Bu arada oğlum bir ay da erken doğdu.