32 haftalık doğduk solunum sıkıntısı ile 20 gün kaldı çıktık sonra enfeksiyon varmış kanın da 3 gün sonra yeniden aldılar kuvöze 25 gün daha kaldı doktorlar durumunun kötü olduğunu söyledi bir sürü laflar asla pes etmedi oğlum o kadar güçlüler ki inşallah 10 güne çıkacaktır sizin minikte 🥰 hiç üzülmeyin oğlum şu an 20 aylık çok şükür akranlarıyla bir eminim siz de benim gibi geriye dönüp güzel gülümsemeyle bakacaksınız Rabbim selamete kavuştursun iyi ki gelmiş dünyaya hayırlı olsun 🌸♥️🧿