Merhaba anneler moralim çok bozuk . Oğlum 2 yaşında , konuşmuyor konuşamıyor 😔 anne dediğini sadece ağlarken duyuyorum o da bir ki defa …
Babası yanındayken asla baba demez, geçen uyurken” baba gel” dedi sadece o kadar mutlu oldum ki anlatamam size . Sanırım rüya gördü o şekilde sayıkladı …
Normal zamanda asla konuşmaz anlamlı hiç bir kelimesi yok .Olan kelimeleride unuttu hep artık söylemiyor ..
Hep ıhh ıhh ya da bu ..
Her şeyi parmağı ile işaret edip bu diyor isimlerini sayıyorum ama hiç bir şekilde ne tekrar ne çaba var.
İsmine işine geldiği zaman döner iki üç seslenmede
Vücudunun bölümlerini biliyor ve gösteriyor
Komutları alglar ( Kitabını getir , kapıyı kapat gibi gibi )
Dönen nesnelere meraklı arabalarını oynar bazen de ters çevirip tekerlerini döndürmeye çalışır .
Hayvan isimlerini söylemez ama çıkardıkları sesleri bilir nerdeyse tüm hayvanları öğrendi .
Zeka kartlarından çoğu nesneyi biliyor parmağıyla gösteriyor ama isimlerini asla söylemiyor 😞 Yaşıtları bıcır bıcır konuşurken oğlumuzun bu şekilde olması bizi üzüyor . Hata eşim bu akşam otizm mi acaba dedi 😢 Ben hiç aklıma kötü getirmiyorum geç konuşması illa otizm olacağı anlamına gelmiyor dedim ama içim içimi yiyor 😔