Bende yaptırdım 3 4 milyarlık telefonlar elinizde bebeğimin sağlığı için parasını bulmak Zorundayım diye düşündüm ve eğer hastanede yatarsa bu hastalıktan başında durup kendimi mi suçlayacagım onacı çekerken rota aşısı olanlar yinede yakalanıyormuş diyen arkadslar yakalanabilir evet ama aşısızlara göre çok daha rahat atlatır kaçıncı yüzyıldasınız hala aşı yaptıralım mı dmeyin hiç bir ilaç vermeyin o zaman içinde şu var bu var sağlık için yapılan şeylerde içerik sorgulamak ne saçma herşeyiniz 4 4lükte aşının içindeki domuz dns nı mı dert ettiniz