Arkadaşlar babam kovid entübe yoğun bakımda önce dualarınıza talibiz🙏🏼
asıl sorum d dimer kan değerinin referans seviyesi 500 iken babamın değeri bir günde 7.72 den 4300 e yükselmiş bu seviyede olanlar var mıydı? Korkulması gerken bir değer mi ? Sizin yükseklik kaçtı ?
Yardımcı olursanız çok sevinirim umutla bekliyoruz yüreğimize su serpin🙏🏼