reinamm arada çok fark var size herhangi birinin hakaret ettiğini görmedim bana böyle şeyler çok abes geliyor sadece sizin için demiyorum burda çoğu kişi de gördüm bunu birbirini tanımıyorlar ve bir post açılıyor kendilerine aykırı gelen bir konuysa direk cahil damgası vuruluyor bişey bilmiyor deniyor ve karşılarında ki kişinin bir insan olduğunu unutup hele ki bi de anne olduğunu düşünmeden kendilerini karşılarında ki kişinin yerine koymadan yapıyorlar bunu gereksiz şeyler bunlar sözüm sadece size değil sizi kırmak istemem ama yaptığın yanlış yine de kırdıysam kusura bakma 🙂