kaymakliekmekkadayifi Kizlar su banyo oturagi diye gecen oturaklar var ya onlar nasil kullanisli mi ? E bebekte indirime girmis girmisken alsam mi bebegim 6 aylik
Caglarass kaymakliekmekkadayifi Oğlum oturmaya başladığından beri onda yıkıyorum şuan 16 aylık. Hayat kurtaran bişey oldu benim için 😂 Önden açılan modeli olduğunu bilsem onu alırdım benimki normal malesef 🙈
Taze1mom kaymakliekmekkadayifi kullanışlı ama kısa süre için 5-6 aylıkken kullandık yıkarken falan sonra o ara mama sandalyesi yoktu sehpaya masaya onu koyuyorduk mama sandalyesi geldi ve oğlum oturmaya başladı o boşa çıktı 😬
Deletedmom0099 kaymakliekmekkadayifi 7 aylık olduğundan beri onunla yıkıyorum suan 14 aylık asırı memnunum hatta benimki açılmayan modelden; açılanlar daha rahattır eminim
Akcabeytas 5.aydan beri onda yıkıyorum o var ya mis mis 😂 kızım nefret ederdi yıkanmaktan onun sayesinde sevdi. Mutfakta iş yaprken tezgaha oturturdum hep gözümün önünde olurdu
Akcabeytas 11 aylığız neredeyse hala kullanıyoruz yıkarken yada bir yere gideceksek mama sandalyesi gibi yanıma alıyorum
Mommylove kaymakliekmekkadayifi bende 6. Ayında oturmasını desteklemesi için aldım aşırı kullanışlı bir şey, banyoyu 6. Aydan beri onda yapıyoruz ve işim varken yanımda yere vakumluyorum beni izliyor, şuan 11 aylık hala kullanıyoruz
kaymakliekmekkadayifi Mommylove ya bende aslinda banyodan cok mutfakta falan vakumliyim diyoruk cunku cok hareketli koltugundan falan kayiyo gidiyo ana kucagi var kayiyo hep onlardan
bidibidibidi kaymakliekmekkadayifi keşke açılmayandan alsaydım. İnanılmaz güzel bir alet yalnız benim oğlum güçlü olduğu için önden kilitlerini bozdu. Kitlenmiyor arttık
Tokgozss @kaymakliekmekkadayifi çok kullanışlı ben o şekilde banyo yaptırıyorum çok seviyor hiç çıkmak istemiyor. Fiyatlar artmadan alın derim
sarilokumumm kaymakliekmekkadayifi ben 1 ay önce aldım hayat kurtardı resmen çünkü oğlum hareketli desteksiz oturunca bi süre sonra devriliyor benim işime yaradı oturtuyorum onda da banyo yaptırıyorum