Ah postta kendimi gördüm yok artık ben ümidimi kestim 20 aylık olduk gündüz bir defa uyuyor gece kaçta yatarsa yatsın hergün 6 da ayakta hadi onu geçtim gece 1526373 kere kalkıyor ağlıyor oturuyor yemin ederim artık öğlene kadar uyumayı geçtim kesintisiz 5 saat uyusam şükredeceğim 😓 uykusuz olduğum için sinirli ve agrasif oluyorum sürekli bağışıklığım düşüyor kilo veriyorum zaten göz altlarımı dile bile getirmiyorum çilekeşlerim mahvolmuş durumdalar maşallah inanılmaz hareketli bir bebek zaten yoruluyorum 2 yaş sendromuna girdik çabası 😓 senin postun da ben dertleştim resmen Allah rızası için çare bulan benimle de paylaşsın 😒