Filozof Merhabalar ayın birinde benim covid pozitif çıktı bir hafta sonra da bebeğim pozitif. Bebeği covid geçiren var mı acaba ne yapmalıyım çok endişeliyim?
Lidya-t Ateşi yükseliyor takipte kalın.2-3 gün ateşlendi sonra toparlandı.İştahı gitti , halsizliği vardı genellikle uyudu bizde covitiz şuan yeni yeni toparlanıyoruz
Figen_ilter60 Bizde geçirdik canım yeni atlattik hatta takıp et ac bırakma 1 haftayı gecirirsen sonrasında endişelenmene gerek kalmaz canım
Filozof Teşekkür ederim inşallah çabuk atlatır. Hastaneye götürdük öksürük şurubu ve antibiyotik verdiler. Ateşi pek yok şuan ama öksürük var
Sadem2021 Benim bebeğim de 2 aylıkken geçirdi. Bir gece ateş çıktı ve iki gün burnu tıkalıydı. Okun haricinde hamd olsun iyiydi. Bebekler ağır atlatmıyormuş siz emzirmeye devam edin korkmayın bebeğiniz için de