Socialmom Merhaba arkadaşlar . 5 aylık bebeişim var Doğum kilolarımdan kurtulmak istiyorum 3 gündür diyet artı spor yapıyorum 1,5 kilo verdim gelin beraber zayıflayalım
Deletedmom116 Socialmom bende 2 gündür başladım karın egzersizleri ve beceremesem de diyet yapıyorum 🤭
MetehanSevda Socialmom kiz valla bende 3 gun oldu spora baslayali diyette yapiyorm kurban bayramina kadar vermem lazm ama daha tartilmadim evde tarti yok 😀 takipte kalcam seni 😁
Socialmom Nevommmm ekmek ve şekeri kesiyoruz günde 3 litre su tüketiyoruz porsiyon küçültüyoruz yetiyor sadece inanmamız lazım
Socialmom Aysetokerrrr yedijerlimi yazabiliriz o zaman ne kadar çok yediğimizi farketmiş oluyoruz utanıp bırakıyoruz 😂
Aysetokerrrr Socialmom çok mantıklı ama emzirirken canım ne çekse yiyorum sanirim😄 ve benimki çok tuhaf ki 89 kiloyla doğuma girdim 4.5 aylığız ilk 1 ayda çoğunu vermiştim 7 kilo civarını ama tekrar geri aldım maaalesef 🤦♀️
ZeynepEslem Socialmom evet yine Happy Mom ve Happy Kids adminlerinin açtığı bir uygulama. Forumunda diyet konuları da var blog da zaten istediğiniz tüm bilgiler var. Adım Sayar çıkalı buralara pek uğrayamıyorum 😂
ZeynepEslem Socialmom kesinlikle orada her konu var. Beklerim. Aynı kullanıcı adıyla bana ulaşabilirsiniz orada🤗
ilkmutluluk17 Socialmom ben diyet spor yürüyüş falan yaptım hala da devam ediyorum diyete spor yürüyüz zorluyor artık bebeğim fırsat vermiyor 32 kilodan 7 kilo kaldı ve 3 litre su ödem yapıyor 2/2,5 litre ideal geliyor bana
Socialmom ilkmutluluk17 tabi kişiye göre değişir bence bu başlıkla hep beraber zayıflayalım gerçekten ben önceden de kilolu bir insandım artık bıkmış durumdayım
MetehanSevda ilkmutluluk17 sende cok kilo almissin benim gibi ne gibi bi zamanda verdin peki bebisin kac aylık