minikaa 10 aylık kızımın sağ gözün beyazında grimsi siyahımsı böyle leke leke küçük izler var yeni mi dikkatimi çekti önceden var mıydı bilmiyorum endişe edilecek bir şey midir acaba?
Nesra34 minikaa evet bundan benim kızımda da var 18 aylık olan kızımda çizgi şeklinde hafif böyle gırimsi bunu saglık ocagı da cevaplamadı göz doktoruna görün dedi,😒 yani bi gösteremedik bizde unuttup duruyorum hastaneye gittim de
Hercai88 Benimde sağ gözümün beyaz kısmında ben gibi koyu kahve leke var kendimi bildim bileli gözüm falan bozk değil yani beni rahatsız etmiyor ama bakınca gözümde leke bariz belli 🤷♀️ ama yinede doktora sorabilirsin canım için rahat etsin
minikaa Hercai88 Nesra34 bulunduğumuz ilçedeki göz doktoru ilgilenmiyor hiç en iyisi başka bir göz doktoruna götüreyim maksat içim rahatlasın 😊 teşekkür ederim 🌸