Efesemirsmom Ilk basta hicbir sorunum yoktu bugun 25 gun oldu dogum yapali. Sabahtan beri belimde tam igne yerinden zonklama seklinde bir agri var. Tam igne yerinde bir de. Ayni seyi yasayan var mi?
leylasnsy Efesemirsmom ben çok yaşıyorum😔 bi iyi bi şiddetli çok kötü ya cidden 😢 bide omurilik kemiğimin kenarları kemiğim ağrıyor hep. Ne zaman geçer bilmiyorum. Gerçi geçmez diyorlar. Allah nasip ederse inşallah 2. Bebeğimde tümten uyumak istiyorum. İkinci ağrıyı çekemem. Canım çok kıymetli. Bu şekilde ağrı çekeceğimi bilseydim gerçi ilkinde de uyumayı tercih ederdim.
Efesemirsmom leylasnsy ben ilkinde genel anestezi 2.sinde spinal aldim. Genel anestrzinin de ayri zorluklari var ya. Spinalde hem bebegi goruyorsun icin rahat ediyor hem de operasyondan sonra o ilk agrilari hissetmiyorsun. Bel agrisi tek dezavantaji olabilir :(
Ozlemparlak Efesemirsmom benimde hiç yoktu başta 4 aylok olunca başladı hemde acayip belim ağrıyor anlamadim ama herkes normal olduğunu söylüyor
kahvekolikk Efesemirsmom doğum yapalı 5 ay oldu uzun süre ayakta durursam ya da oğlumu kucağımda taşırsam dayanamayacağım kadar çok ağrıyor