Busra5857 Benim bebeğimde de çıkmıştı ne çok ağlamıştım siz ağlamayın ama inanın çok gereksiz bişey fetal ekolara bile gittim . Kalp doktoru parlaklığın bizim için hiçbir anlamı yok ama kadın doğumcular down sendromuna yoruyorlar demişti içinizi ferah tutun bebeğim şuan yanımda kalbini doğduktan sonra gösterdik normal dediler gebeliğinizi mutlu yaşayın:)