Oglusm Selam kızlar bugün aksam 8de aşı vuruldum hemşire emzirebilirsin dedi eve gelince hic içimden emzirmek gelmedi nedense bi kaç kişi cocuğumda ateş yaptı diyince korktum devam sütü içirip uyuttup sizler naptınız emzirdinizmi aşı sonrası
ebannezm Oglusm gelir gelmez emzirdim. Ama bebegim çok emen bir bebek degil bende 22. 00 da vurulmuştum sonra kendisi emmedi. Orda emzirme döneminde oldugumu söyleyince doktorla görüştürdüler emzirebilirsin dedi. Benim bebegimde bi sıkıntı olmadı. Zaten biontec aşı anne sütüne geçmiyormuş bunun için araştırma var.
kitapkurdubebeninanasi Oglusm vuruldum ve emzirdim ne bende ne de oğlumda ates yapnadi çok şükür bebeğim 8 ay 26 günlük
MinikTospa Oglusm Ben emzirmiştim ama gece ateşlenince 112 i arayıp sorduk bebeği emzirmekte sakınca var mı? Diye onlarda ateş geçene kadar emzirme demişlerdi.
ebannezm Aycan5454 canım ebe neden öyle demiş ki. Bence ertelememek gerek Allah korusun etrafımızda dolaşıyor bu illet. Hem bebeginede antikor geçer. Hamileler bile oluyor. Yani sen bilirsin yinede tabi
Eminos ebannezm boyle bisey mümkün degilki yedigimiz içtiğimiz hersey anne sütüne elbette gecer kullandigimiz ilaclarda dis yaptirdigimizda filan hep geciyor anne sutune
ebannezm Oglusm çok kapsamlı bi araştırma degil ama yinede var. Hastanedeki doktırda anne sütüne geçmiyor dedi. Ki tüm sordugum doktorlar verebilirsin dedi.
ebannezm Eminos canım anne sütünde bariyer var. Bazı şeyler anne sütüne geçmiyor. Ama bazıları geçiyor. Bunuda ancak araştırma ile ögrenebiliriz. Yani bunu ben demiyorum. Neticede ben araştırmadım. Kaç doktora sordum hepsi aynı şeyi söyledi.
denizinveraninannesi Oglusm ben emzirdim canım. Bir sorun yasamadim. Anne sütünden aşı geçerse bile gecsin direnç kazansin diye düşündün. Neticede doğduğu andan itibaren aşılaniyorlar
Belgin-123 Oglusm en iyisi aşı olmak ben olmadım 3 aylık bebeğim var emziriyorum diye ama pişmanım en başından olmadığın için her şey riskli bütün tedaviler ve tükettiğimiz şeyler 🙏🏻 Benden tavsiye bence aşı olunmalı
Nurcan03 Oglusm her iki dozdan sonra da normal düzende emzirdim bir sıkıntı olmadı. Ben Hollanda’dayım burda normal düzende emzirme tavsiye ediliyor. Ateş yapsa da çok yüksek bir dereceye yükseleceğini sanmıyorum. Çünkü doğrudan değil dolaylı olarak alıyorlar.
ArasCinarveAnnesi Oglusm Aşı öncesinde bende sordum doktor bebeğin ek gıda alıyor mu diye sordu evet alıyor diyince tamam o zaman canım bir sıkıntı olmaz dedi. Emzirdim