Oglumun ayağında 1 ay önce kırık oldu alciyla düzeldi şükür artık yürüyor ama ayağının üstünde hala şişlik var senteleyerek yürüyor böyle olan varmı ? Nasıl duzelir doktorumuz sürekli buz uygulaması yapın dedi yapıyorum ama hala düzelmedi neden acaba çok üzülüyorum 😢😢😢😢