4′üncü ayımızın içndeyiz, uyumak istemiyor bi anı bi anını tutmuyor, sürekli sanki bi yeri acıyormuş gibi ağlıyor, hasyaneye gidiyoruz bir şeyi yok, gece uykuları mahvolmuş durumda, 8:30 da yatan çocuk bu saat oldu hâlâ uyumadı, uyumamasını geçiyorum sürekli ağlıyor ne derdi var anlamıyorum, hele dün gece sabahı sabah ettik, sürekli ayakta sallanmak istiyor artık, ayakta uyanmak istiyor artık diz kapaklarım katur kutur ediyor. Sürekli huzursuz. kaçta yatarsa yatsın sabah saat 8:30 da kalkar ve çok neşeli uyanırdı gülerdi konuşurdu kendi kendine ama bu aralar sürekli ağlayarak uyanıyor, güldüğü anlar çok nadir, beni görmediği zaman ağlıyor yoruldum artık gerçekten bittim, kulağımda sürekli çocuk ağlama sesi çınlıyor ne yapıcam bilmiyorum kafayı yemek üzereyim artık