Emine39 Kızlar özür dileyerek yazıyorum benim bugün 40im cıktı 10 15 gün azar azar kanamam oldu sonra azaldi 40. Gün tamamen bitmesi gereken yerde kanamam başladı bu durum normalmi yoksa bi kadın doğuma gitmem gerekir mi ?