kelebek21 6 aylıkken 2 diş alttan geldi . Şimdi 7 aylığız üst iki diş patladı patlayacak durumda . Bu kadar hızlı çıkarması normal mi anlamadım
lgsya kelebek21 5 bucuk aylıkken alttan bırtane cıktı 7 bucuk aylık sımdı oglum 4 tanr ustten bırtane alttan daha dısı cıktı 10 15 gun ıcınde
Yarenayaz07 Bizde 7aylığız daha yeni patlatıyor sanırım diş etlerindeki çok şiş ve bir yer çizgi gibi olmuş gözüküyor sanki anlamadım ama şuan ateşi de 39 a kadar çıkıyor normal mi acaba sizin nasıl oldu ateş durumları nasıl fark ettiniz çok tecrübesizim