İnternetten kolikle gaz sancisi ikisi farkli diye , mesele kolik bebekler 3 saat haftada 3 gun ve naparsan yap hiç susmaz diye okudum , bizimkisi 7-8 sonra bazen gunduz bir sanci geliyor bebegim gazını çıkartıltan sonra bile bir aglama krizine giriyor canı yqnıyor gibi agliyor ama bu 5-10 dk suruyor aliyorum sallıyorum geçiyor oglum kolik mi degil mi anliyqmadım . Gaz sancıysa gazı çıktıktan sonra bile agliyor