Bebeğim 8 aylık ve iki aydır ek gıdaya geçtim. Sütümü sağarak biberonda veriyordum. Ek gıdaya geçtikten sonra sütü gündüz artık hiç içmiyor, gece de uyandığında iki defa falan veriyordum, ama bu son hafta gözü kapalı bile olsa asla süt içmiyor. Su istiyor ve çok fazla su içiyor. Düzenli olarak da akşam 7 gibi uyuyor, en son da akşam 5-6 gibi beslemiş oluyorum. Sabah 6 gibi uyanıp 7 gibi kahvaltı yapıyor. Ama uyuyup uyandığı bu 14 saat boyunca hiçbir şey yiyip içmemiş oluyor. Sadece iki defa uyanıp bol bol su içiyor… Bir günün 24 saatinin 14 saati uyku ve bol suyla geçiyor. Sizce bu normal mi, ne yapmak lazım sizce? Ek gıdaya geçip iki aydır sütü de içmemesiyle aylık ortalama 600 gram kilo alışı, 200 grama düştü…