Rabiasya04 4. ayda yüz üstü koyup karın egzersizi yaptırıyordum önüne ses çıkaran bir şey koyup hareket etmesini sağlamaya çalışıyordum, oyun halısı kullanmamıyorsanız tavsiye ederim özellikle müzikli olanlarından oyun halısına koyup oynattırıyordum. Kitap okuyordum kitap okurken resimlerine mutlaka baktırıyordum, zeka kartlarımız var onlara baktırıyordum o bakarken bende kartlardaki resimlerle ilgili birşeyler anlatıyordum. Tutabileceği örme yumuşak çıngıraklardan almıştım kavrayabilmesi için eline verip tutturmaya çalışıyordum. Zaman hızlı geçiyor şimdi 6 aylık oldu oyun halısında oynuyor müzikli kitaplar aldım, oyuncakları var dansçı robot/ ilk bilgisayar/ eğitici köpek gibi daha çok interaktif oyuncaklar seçiyorum onlarla sırayla oynuyor emeklemeye başladı önüne oyuncak koyuyorum oyuncağa doğru geliyor ☺️