Merhaba kızlar 9 günlük bebeğim var normal doğum yaptım bebeğim sarılık oldu 13 derece çıktı doktor sık emzir diyor iki saatte bir yarım saat emziriyordum bu süre normal mi
şimdi saat başı emzirmeye çalışıyorum ama bu sefer en fazla 15 20 dk sürüyor normal mi siz nasıl yapıyorsunuz acabA