Arkadaşlar, elimde 3 paket 350 gr Bebelac Gold 3 numara var. 2 tanesi kutusunda, 1 tanesinin kutusunu atmıştım ama iç paketi kapalı (İç paketin üstünde de ürün ve SKT bilgileri yazıyor) Hiç açılmadılar.
2 tanesinin son kullanma tarihine 1 yıl var 1 tanesinin 3 ay var.
Hepsini 80 TL’ye satıyorum 🌸