araba klimalı bebek de hep uyur yol sorun olmaz ama bence bebeği salona götürmeyin. siz abla olarak ailenizle salona gidin bebeğe eşiniz baksın bi iki saat siz de 2 saatten fazla durmadan dönün. ben olsam böyle yapardım. salona ben asla sokmazdım. 1,5 yaş oğlumu kapalı alana dün ilk kez soktum kıyafet alacaktım. kapalı mekana asla sokmayın bu pandemide. ayrıca siz de çift doz aşılı değilseniz siz de gitmemelisiniz.