2 yasina kadar emip uyuyankizim.2yasinda salıncakta bebek arabasnda sallanaraj uyumak istedi gerci korona olmuştu o zaman uykuyadonmesi zor oluyordu ondan sanirim. Sun 33aylik bazen ayagima yatiriyorum salliyor gibi yapiyorum. Yada arabsinda 3 4 kere git gel yapıyorum o kadar.uyuyorhemen