Merhaba sevgili anneler bir ay oldu ve bebeğim hala bakıcıya alışamadı ,onunla yemiyor,içmiyor,sakinleşmiyor,bu durumu yaşayan var mı ,önerileriniz nelerdir?Değiştirmeli miyim sizce artık?Bakıcımı yetersiz bebeğim de mi bağlanma sorunu var bilmiyorum 🥺🥺