Tugbaslan Kızlar elinde ihtiyaç dışı maması olup market fiyatından daha uyguna vermek isteyen var mı lütfen ulaşabilir misiniz
Tugbaslan Fatmahumagok farketmiyo hangisi uyhunsa bütçeme sadece sma optipro kullanmıyorum kabız yaptı
delalk Tugbaslan canim ben similac kullaniyorum 850 gramini 74tl den internette bir siteden aliyorum bebegime aptamil kullaniyorduk asiri gazi oluyordu gaz icin buna gectik ve cok memnunum