Merhaba anneler 3 yaşına giricek oğlumda kelimelerde tekrarlama başladı 1 haftadır. Takılıyor anne dicek mesela A harfini çok tekrarlıyor. İtfaiye dicek mesela i harfini çok tekrarlıyor. Normalde çok güzel akıcı konuşurdu. Ne oldu bilmiyorum. Kreşe gitmiyor bu arada. Nasıl düzelir. Bilmiyorum. Kitapta okuyoruz. Var mı böyle olup düzelen. Geçici bir durum mudur