Cansincan Pamircik kendimi kötü hissetmiyorum aslında bu durumdan çok da mutluyum tek sorun üç ay sonra ise başlıcam çalışma saatlerim uzun o sürede çok ağlarsa nasıl Uyur diye düşünüyorum ben yanındayken ağlıyor ben olmadığımda ne yapacak annem bakacak 😞
asereheha Cansincan merhaba, benim de 4 aylık bebeğim memede uyuyor hep siz bırakabildiniz mi ? Benimki bi de uykuyu komple memede geçiriyor bıraktığımda maximum 5 dakika sonra uyanıyor
Shelly asereheha doymadığı için memeyi bırakmadığını düşünüyorum. Benim oğlum 1 yaşında doymadığı zaman memeyi asla bırakmıyor.
asereheha Shelly olabilir kilo alımı da az zaten ama şöyle güzelce çekip emmiyor ki uyanıkken bir alıp bir bırakıyor uyurken de azcık ağzında oynatıyor nasıl doyacak böyle