sonsuz17 Sezon sonu indirimi var modasahta bu elbiseyi begendim kargo 1 tl onerdiginiz sayfa veya elbise varsa resim atar mısınız 😍
UraSsmom sonsuz17 Modaşahtan daha önce aldınızmı bilmiyorum ama ben bikaç parça almıştım kumaşı çok kötüydü iade ettim bi ton da tartışmışlardı benimle. İnşallah resimdeki gibidir de pişman olmazsınız
Sefeff sonsuz17 bu arada ben büyük motifleri çok severim ama renginden biraz kararsız kaldım yoksa desenleri güzel
sonsuz17 Balkizlarim çok teşekkürler cnm o zaman alıyorum suan koydeyim 11 inde beyaz haric sal hangi renk olur
sonsuz17 Sefeff rengi pembe tonları bir elbise arıyordum bende kararsız kaldım beğendiğiniz bir elbise varsa resmini bekliyorum
sonsuz17 UraSsmom öyle mi almadım ama alan kaç kişiye şahit oldum parçaları gayet güzeldi bilmiyorum kararsız kaldım şimdi
Beyziikoo sonsuz17 Bu sitenin ikili takımları çok güzel 3 tane takım aldım ama elbiselerini iade ettim. Malesef yok başka yerden hiç almadım..