Arkadaşlar merhaba 10 aylık bir oğlum var kırkım çıktığı günden bu yana her ay düzenli adet olurum bu ay adet günüme iki gün kala adet oldum sandım kahve leke gördüm adetini bekledim ama yok dört gündür arada kahve leke görüyorum çok az yerleşme kanaması böyle midir arada karın agrimda bütün adet belirtileri var adetim iki gündür geçiyor