Tipki oglumu anlattiniz. Öyle istahli bir bebekti ki evde ondan gizli gizli cikolata yerdim ne görse istiyor diye. Noldu bilmiyorum bi anda kesildi istahsizlasti ve ne yazik ki o eski haline 1,5 yildir dönmedi. Son 6 aydir korkunc bi hal almisti resmen ac geziyodu kilo vermedi ama son bir yildir ayni kiloda. Cok sükür son ili haftadir bir tik daha iyi. En azindan bazi seylerin tadina bakiyor. 6 aydir ben onu yemem diyip tadina bile bakmiyodu. Ay pilavi seviyor diyodum bi kere yese baska bir gün yemiyodu. Cok zor istahsiz cocuk Allah yardimciniz olsun. Insallah kalici degildir gecer. Belki sicaklardan olabilir bu sekilde