13.5 aylik ogluk var emzigi artik istemiyor.Memede uyuyodu smdi gogsumden alinca tekrar agliyor 1 saat bile kalsa rhatsz olmuyor.Yardimci olun lutfen nasil asabilirim.bu durumu.Uykusundan uyaniyor emzik veriyorum kusacak gibi oluyor meme veriyorum gece yarisi saatlerce birakmamak icin direniyor cok yoruldum.1 haftadir boyle.Daha fazla alismasindan korkuyorum yardimci olun anneler