Birsu3435 Merhaba güzel anneler yarın kızım verem aşısı olacak sizin minnaklarda ne etki gösterdi geçen haftaki karma aşı sadece huzursuzluk vermişti bize ama verem aşısindan baya korkuyorum ateş vs yaparmi ?
Ebruferit Birsu3435 canım bnm eşim doktor bizim bebekte 3 aşı aynı anda oldu huysuz oldu ağladı fitil koyduk ağrısı var belliydi sende çok ağrısı olursa koy bence yazık nasıl dayansin yavrular
Shebnem Bizde hafif ateş ve biraz kusma yaptı ama siz rahat olun bebek annenin stresini çok hissediyor ateşi olmazsa da ilaç vermeyin bence
Birsu3435 Cnsu353 2. Ayda yapılıyor geçen hafta iki bacaktan karma aşı oldu yarında koldan verem aşısı
Birsu3435 Kızlar bugün verem aşısını olduk çok şükür sorunsuz geçti huysuzluk vs yapmadı ebe ateş yapar dikkat et dedi ama çok şükür oda yapmadı inşallah herkesin bebeği sorunsuz bir şekilde atlatır
Anneumudu Birsu3435 bugün bizde olduk 3aşı birden. Halsizlik ve bol uyku yaptı öyleki saatlerce uyandıramadım geçmiş olsun