muhendisanne_ 18 aylık olduk pek iştahlı değil herşeyi yemiyor bu zamanlarsa balık yağı kullanılır mı kullanan var mı önerilerinizi bekliyorum
25moonlight2021 muhendisanne_ onu doktorunuzla görüşün ama demirine de batırın. Demir eksikliği de iştahsızlık yapar
iyikianneyim61 muhendisanne_ 14 ayımızdan itibaren kullaniyoruz suan 20 ayligiz doktorumuz onerdi balik yemediği için ve istahsiz oldugu icin baska vitaminde kullaniyoruz 2 yas alti kullanilmiyor aslinda bize haftada 2 kez verin dedi 2 yasina bise kalmadığı icin 3 4 kez verdiğimde oluyor tabı
sokomel muhendisanne_ doktorumuz 1 yaşındayken balık yemiyorsa başlayalım demişti. balık yemiyorsa verebilirsiniz.