Merhaba oglum 5 aylık. Anne sütüyle beslenıyor sadece. Bugun kakasında kırmızılık gördüm . Sanırım kan. Doktor yedııgım seyleri not etmemi söyledi. Dokunmuş olabılırmış. Şimdılık gozlemlıyorum ama insan endişe edıyor :( hıc basına gelen varmı bu durumu?